I am sorry to give a bad review but the haircut was so simple, just a straight cut, and it wasn’t even straight. My stylist hands were shaking so much it made me really nervous and as said the haircut did not turn out straight which I saw once I washed it myself. With the blowdry you couldn’t really see it. Would not recommend going there.
Styled by Raphaela•Ladies' Haircuts
Hanna•almost 2 years ago
Verified review
Ich war sehr zufrieden mit dem Service, sehr freundlich und bemüht. Werde gerne wiederkommen.
Styled by Irma•Ladies' Haircuts
Nadja•almost 2 years ago
Verified review
Ich war zum ersten Mal bei Toni & Guy und bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis. Ich war bei Anna und wurde von ihr sehr gut beraten und sie hat mir auch gezeigt, wie ich die Frisur zu Hause stylen kann. Auch nach einer Woche bin ich noch super happy mit dem Schnitt.
Ladies' Haircuts
Isabella•almost 2 years ago
Verified review
Super Beratung, super Farbe, super Schnitt und super nette Stylistin!