Hauptsache Reviews

Neubaugasse 9, 1070 Wien, 7. Bezirk

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4.7
3795 reviews

Filter by treatment

Filter Reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
I enjoyed cutting and styling my hair at Hauptsache :) I felt more comfortable explaining what I wanted in English and the nice Manager lady made a lot of effort communicating with me in my preferred language. I appreciated this a lot. I had a good time, enjoyed a cappuccino, and had a nice haircut :) Definitely recommend it.
Sehr gute Beratung, ich wollte sie vorne viel kürzer schneiden, mir wurde aber abgeraten! Sehr schöner Haarschnitt und Frisör war auch super sympathisch
I really like my new hairstyle and the lady who cut my hair is very competent, kind and always does a great job with my hair :)
Farbe Ansatz schneiden war alles gut.
Alles perfekt gemacht! Meine mama und ich waren da und die Stylisten haben systematisch gearbeitet und sehr freundlich und haben uns auch ihre ehrliche Meinung gesagt. Würde ich jedem empfehlen und komme gerne wieder!