Sofia has been my nail technician twice now, and I have to say Sofia is so attentive. She listens to what I wanted, checking it's OK, and making sure her service of high quality. Highly recommend Sofia. Such a lovely person.
Gel Maniküre
Jessica•vor mehr als 1 Jahr
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Schnelle terminverei barung gutes service
Maniküre
Patrick•vor mehr als 1 Jahr
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Bin seit 1,5 Jahren Stammkundin bei Paint&Pepper.
Hervorragender Salon, gemütlich und chic.