Sehr sehr nett! Und gute Pediküre, Ambiente ist ok
Treatment by Thuy Van•Pedicure
Stephanie•over 1 year ago
Verified review
Sehr nettes Personal. Ich hatte einen Notfalltermin. Die Dame hat mich gerettet!
Treatment by Thuy Van•Pedicure
Adriana•over 1 year ago
Verified review
Toller Termin! In den Massagesessel setzen und einfach 45 Minuten entspannen. Sehr angenehme und gewissenhafte Pediküre!
Treatment by Thuy Van•Pedicure
Martina•over 1 year ago
Verified review
The pedicure was excellent as usual - such attention to detail and very gentle. I really enjoyed relaxing in the massage chair. My feet look great. I recommend this salon.