Danke Darija und danke Mädels! Wir sehen uns wieder!
Behandelt von Boba•Micro-Needling
Karl•vor mehr als 1 Jahr
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Salon cist, pozitivna atmosfera. Tim jako ljubazan, usluga ciscenja lica i lasera vrhunska. Radujem se sljedecem terminu i sve preporuke od mene
Lijep pozdrav klaudija