Professional, welcoming, relaxing atmosphere and everything in good hygiene. Amazing work that gave new life to my dancers broken feet. Thank you, I’ll be happy to come back!
Pediküre
Marta•vor 2 Monaten
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Total liebe Mitarbeiterinnen. Sibel macht ihr Arbeit mit sehr viel Bedacht und nimmt sich Zeit für ihre Kunden. Eine sehr symphatische Frau.